Jak na věc


srovnavac cen horske kolo mtf

Poznámky Luďka Kvapila jak na SEO, marketing, nová média a analýzu dat

    Srovnávače zboží (také zbožové srovnávače) jsou webové stránky, které agregují zboží z několika eshopů. Srovnávač zboží nám umožní srovnat cenu stejného produktu. Častou součástí zápisu je i cena dopravy, položky skladem a hodnocení eshopu i produktu uživateli. Srovnávače zboží jsou tak praktickým nástrojem pro uživatele, kteří hledají nejlepší poměr ceny a kvality služeb.
    Zboží je do srovnávače nejčastěji exportováno pomocí XML, nebo CSV. Formát dat je odlišný dle srovnávače, ale některé srovnávače používají stejné struktury. Z praktických důvodu je proto vhodné se zaměřit na srovnávače, které mají stejné požadavky na strukturu dat. Ušetříme si tím náklady na vytváření scriptů, které feed generují.
    Srovnávače zboží mají několik obchodních modelů. Převážně větší srovnávače chtějí platbu za proklik na produkt v eshopu. Dále se setkáváme pouze s platbou za registraci eshopu, měsíčním paušálem za zápis, ale existují i srovnávače, které své služby pro eshopy poskytují zdarma a zpoplatňují jen přednostní výpisy.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00