Jak na věc


prohlášení společenská odpovědnost firem

Společenská odpovědnost firem - šance, jak si vylepšit image

    V roce 2010 bylo podle analytické firmy Verdantrix vydáno na společensky udržitelný byznys v celých Spojených státech 28 miliard dolarů. Jen zisk ruského ropného gigantu Statoil, který získal v žebříčku nejodpovědnějších firem časopisu Fortune první příčku, se vyšplhal v tomtéž období na 529,6 miliardy dolarů.
    22 Podpora EU pro zapojování MSP Oblasti řízení odpovědného podnikání hodnota pro akcionáře zisk výkonnost, efektivita přístup ke kapitálu přitažlivost pro zákazníky pověst a důvěryhodnost lidský a intelektuální kapitál odvaha riskovat inovace Mezinárodní obchodní komora (The International Chamber of Commerce)
    Kolem roku 2003 se také objevily první problémy Coca-Coly v Indii, kde byla společnost obviňována z bezohledného vysušování a znečišťování vodních zdrojů pro místní obyvatele a farmáře. Spory trvaly několik let.
    Věříme, že uceleným a soustavným prováděním obchodních aktivit a aktivit v rámci CSR můžeme přispět k trvalé udržitelnosti lidské společnosti a životního prostředí, což povede k realizaci naší dlouhodobé vize řízení.
    21 Malé a střední podniky Deklarované priority existenční - dialog se stakeholders nejdůležitější - pracovní vztahy


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00