Jak na věc


lpg u hranic s rakouskem

Prins VSI-2.0 | Montáž, přestavby LPG, pneuservis

    3) Při provozu na LPG doporučujeme každých 20 000 km výměnu zapalovacích svíček (vyjma svíček s platinovou elektrodou), kontrolu vzduchového filtru popř. výměnu.
    1. v odborně erudované a správné volbě konfigurace přestavbové sady pro konkrétní automobil tak, aby byly splněny technické předpoklady pro správnou funkci
    Společnost GERA s.r.o. Hradec Králové se jako jedna z prvních již od roku 1993 zabývá úpravami osobních a dodávkových vozidel na alternativní pohon kapalným plynem LPG (propan-butan) a stlačeným zemním plynem (CNG). Za tuto dobu získala bohaté zkušenosti s montáží a servisem mnoha LPG a CNG zařízení od různých značek, např.:AC STAG, AEB, AG, AGC, AUTRONIC, BIBAS, BRC, D.T.GAS, E-GAS, EMER, EMMEGAS, ELPIGAZ, EUROGAS, EUROPEGAS, ESGI, IMPCO, KOLTEC-NECAM, KME, KING-AEB, LANDI-RENZO, LANDI, LOVATO, LOVTEC, LECHO, OMVL, PRINS, ROMANO, SOLARIS, STARGAS, STEFANELLI, TARTARINI, TELEFLEX GFI, GFI, VIALLE, ZAVOLI+ mnoha automobilových značek. Tyto zkušenosti oceníte v kvalitě a odborné úrovni prováděných přestaveb a oprav nejen plynových zařízení.


Poptávkový / kontaktní formulář

    Systém LPG ve vozidle se skládá z několika hlavních součástí. Patří k nim tlaková nádrž, plynový ventil a rozvodné potrubí, regulátor tlaku VSI (výparník pro změnu skupenství),filtrační jednotka VSI, vstřikovače LPG Keihin a řídící jednotka VSI s kabeláží a panelem pro zvolení paliva s indikací množství LPG.
    Komponenty LPG systémů které se používají k přestavbám vozidel v ČR musí být homologovány podle předpisu EHK. Soupravy těchto komponentů podléhají velmi přísným schvalovacím procedurám jak zkušebních ústavů, tak schválením potvrzeným vydáním osvědčení MD ČR. Není tedy možné, aby se v ČR používaly nekvalitní, nebo dokonce neschválené komponenty k legálním přestavbám. Dle našeho názoru není na trhu v ČR žádný vyloženě špatný nebo nefunkční systém LPG.
    Mnoho lidí nemá důvěru k přestavbě vozidla na LPG. Postačí si vzpomenout na obrázek z novin nebo televize, co dokáže s rodinným domem provést výbuch propan-butanové láhve. Pokud však svěříte přestavbu odborné firmě, která vám do auta namontuje originální schválená zařízení, jsou tyto obavy zcela zbytečné. Naopak! Alternativní pohony na LPG jsou daleko bezpečnější než benzínové nebo naftové. S odborně namontovaným systémem LPG je výbuch vozidla prakticky nemožný.


Vlastnosti Electronic Valve Saver Kit

    Starší vozidla vybavené karburátorem si vystačí s jednoduchým systémem s centrálním směšovačem, jehož hlavní výhodou je nízká cena, která začíná zhruba na 10 700 Kč. U vozidel se vstřikováním a řízeným katalyzátorem je třeba zařízení doplněné řídicí jednotkou. Cena přestavby se pohybuje okolo 16 000 Kč.
    Naše společnost montuje již od roku 2003 výhradně LPG systémy Prins, jakožto nejlepší a nejmodernější systémy na trhu. Jedná se o systémy špičkové holandské firmy, se kterým máme ty nejlepší zkušenosti a můžeme zákazníkům zaručit maximální kvalitu a spolehlivost. Samotná firma zkouší své systémy na všech vozech různých značek a motorů, nemusíte se tak bát neověřeného zásahu do Vašeho vozu.
    Z nádrže je kapalné palivo LPG přivedeno přívodní trubkou do regulátoru tlaku v motorovém prostoru. Ten palivo předehřívá na správnou teplotu a dodává vstřikovačům potřebný tlak. V regulátoru a v celém systému je palivo pouze v případě, že motor je v chodu na LPG pohon. Toto opatření opět zvyšuje bezpečnost systému na maximum, protože pokud se motor z jakékoliv příčiny zastaví, automaticky se zavřou elektromagnetické ventily umístěné na nádrži LPG a na regulátoru.


V autoservisu nabízíme tyto služby

    JLM Valve Saver Fluid, který je takto automaticky dopravován do motoru, je při pohonu na LPG/CNG velmi důležitý. Na ventilech a ventilových sedlech vytváří ochranný film, čímž brání předčasnému opotřebení palivového systému.
    Jste-li sváteční řidič a ujedete pár tisíc kilometrů za rok, asi nemá smysl o změně paliva vůbec uvažovat. Vlastníte-li však automobil s vyšší spotřebou a ročně najedete deset a více tisíc kilometrů, určitě byste měli o přestavbě na LPG uvažovat. Můžete ušetřit na jednom kilometru až jednu korunu a počáteční investice se vám realtivně brzy vrátí.
    Souprava JLM Valve Saver kit je určena pro vozy s pohonem LPG/CNG. Automaticky do palivového systému motoru nasává přes regulační šroub přípravek Valve Saver Fluid. V čem spočívá výhoda soupravy automatic lubrication Kit a potřebnost přípravku Valve Saver Fluid?
    O přesné vstřikování se stará řídící jednotka LPG systému. Benzínová řídící jednotka včetně všech čidel a snímačů signálů motoru pracuje při provozu na plyn stejně jako při provozu na benzín, aby mohla spolupracovat a komunikovat s LPG řídící jednotkou. To zaručuje naprosto stejný jízdní komfort a výkon pro obě paliva.


Jakou značku LPG systému vybrat?

    Mimo běžné údržbové práce stanovené výrobcem vozidla, je nutné u vozidla s dodatečně instalovaným systémem LPG v souladu s garančními podmínkami systému LPG provést: 
    PO - ČT      7.00 - 16.30                           PÁ            7.00 - 15.30                           SO            ZAVŘENO (příjem a výdej zakázek)
    Systém je určený pro osobní i nákladní automobily, dopravní stroje i lodě,  všude tam, lze sekvenční vstřikování Prins VSI využít. Oproti starším systémům je zde vstřikování řízeno elektronicky na každý válec zvlášť. U tohoto systému je spotřeba i výkon motoru při provozu na LPG nejblíže provozu na benzín.


Jaké má pro Vás ventilové mazivo Valve Saver Fluid výhody

    Když se řekne automobil na plynový pohon, nejednomu z nás se vybaví zkratka LPG. Pochází z anglického sousloví Liquified Petroleum Gas, neboli tlakem zkapalněný propan-butan. Hlavní výhodou LPG pohonu je výrazná úspora nákladů za pohonné hmoty. Ceny LPG jsou totiž celoročně téměř poloviční, než ceny benzínu! Dále se můžete setkat se zkratkou CNG, pod níž je ukryt zemní plyn. Použití CNG v dopravě není zdaleka tak rozšířené. Jeho hlavní nevýhodou je nedostatek čerpacích stanic a kratší dojezd při objemější a těžší nádrži, než u LPG. Nutno zmínit i podstatně vyšší cenu za přestavbu vozidla.
    Náplní do této dávkovací jednotky je aditivum Valve Saver Fluid - jediné aditivum na ochranu ventilů na světě, které bylo nezávisle testováno německou univerzitou HTV v řádném silničním testu a opravdu funguje!
    To ovšem neplatí o mnohých pokoutných a amaterských montážních garážích, které se směle pouštějí do přestavby na LPG s vidinou snadno vydělaných peněz. Často bohužel bez elementárních znalostí, zkušeností o diagnostickém vybavení ani nemluvě. Od takových raději ruce pryč!
    Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.


Dále nabízíme nejmodernější variantu tohoto produktu:

    Pro novější automobily je jediný použitelný systém vstřikování plynu, který pracuje na obdobném principu jako systém vstřikování benzínu. Přísun paliva je zajišťován samostatně ovládanými vstřikovači pro každý válec zvlášť, čímž je dosaženo lepších hodnot výkonu i spotřeby než u jednoduššího systému s centrálním směšovačem. Je u něho zcela eliminováno nebezpečí tzv. "zpětného zášlehu" neboli střílení do sacího potrubí, kterým často trpí systémy s centrálním směšovačem ve vozidlech s dlouhým sacím potrubím. Vyšší kvalitě odpovídá i vyšší cena, která začíná na 19 000 Kč.
    Vozidlo se vždy z důvodu lepších startů nastartuje na benzín, což omezuje negativní vliv LPG na studené ventily a jejich sedla. Po ujetí několika stovek metrů se systém automaticky přepne na LPG, většinou po dosažení určené teploty motoru (cca 30°C). I po přestavbě lze samozřejmě kdykoliv, i za jízdy, přepnout na benzín, což se provádí přepínačem umístěným v dosahu řidiče, který zároveň obsahuje ukazatel stavu paliva v LPG nádrži.
    2020 © LPG Fryšták, Zlín - Provádíme přestavby LPG vozů řízené řídící jednotkou (dnes se jedná v podstatě o všechny vozy). Do vozů montujeme LPG zařízení předního výrobce Prins. Na veškeré montáže LPG zařízení poskytujeme záruku 2 roky nebo 100 000 Km.
    Rozhodněte se pro nejúspornější variantu a nechte si přestavet automobil na LPG. Máte zájem o montáž LPG? Na telefoním čísle +420 491 457 200 si můžete domluvit přestavbu snadno a rychle, v případě jakýchkoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.


2) Systém sekvenčního vstřikování IV. generace

    Plynové LPG nádrže do auta jsou při výrobě přísně kontrolovány tlakovou zkouškou. Jsou vybaveny multiventilem s tepelnou a tlakovou pojistkou, omezovačem průtoku. V případě nárazu při nehodě dojde k  okamžitému uzavření přívodu plynu.
    Z regulátoru je palivo vedeno přes Filtrační jednotku VSI do vstřikovací lišty, která obsahuje stejný počet elektromagnetických vstřikovačů jako je počet válců motoru. Systém Prins VSI využívá vstřikovače LPG vyvinuty společností Keihin Japan ve spolupráci s Prins výhradně pro jejich systémy VSI. Tyto kvalitně zpracované vstřikovače se vyznačují především vysokou přesností, spolehlivostí a garantují vysokou životnost. 
    Záleží hlavně na tom, jaký typ motoru ve voze máte. Od této skutečnosti se odvíjí i to, který systém je nutné do vozidla zabudovat, aby vše správně fungovalo. V současné době se používají dva systémy:
    Tato v Německu vyráběná sada splňuje nejvyšší standardy a obsahuje kapalinu na ochranu ventilů motoru, která jako první na světě získala certifikaci TÜV.


Dostávejte zprávy o akčních nabídkách

    Systém obsahuje vlastní vysokotlakou palivovou nádrž, kterou lze umístit do zavazadlového prostoru vozu, ale častěji je umístěna namísto rezervního kola. Rezervu pak můžete vozit v zavazadlovém prostoru, ovšem většinou zabírá rezervní kolo hodně prostoru, proto lze rezervní kolo nahradit speciální opravnou sadou pro případ defektu. Nádrž se plní pomocí plnícího otvoru, který se snažíme prioritně umisťovat pod víko klasické nádrže na benzín. Na přání zákazníka lze tento plnící otvor přemístit i na jiné místo, např. pod zadní nárazník apod. Palivová nádrž je velice odolná a obsahuje množství ochranných prvků, které znemožňují explodovat i při vážné dopravní nehodě.
    Pokud má vaše auto pohon na LPG nebo CNG nechte si JLM Valve Saver Kit nainstalovat. Dávkování maziva Valve Saver Fluid se nastavuje ručně. Při volnoběhu se nastaví kapání asi 10-12 kapek za minutu použitím šroubu, kterým se reguluje množství kapek. Součástí kitu je dioda, která se umístní dle domluvy se zákazníkem na palubní desku a při nízkém stavu hladiny kapaliny Valve Saver Fluid signalizuje nutnost jejího doplnění.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00