Jak na věc


autobusová zastávka

Zastávkový přístřešek ABRIS (1)

    V roce 2003 se autobusová doprava rozrůstá o další dva autobusy pro mezinárodní provoz. Novinkou je luxusní klimatizovaná Karosa splňující normy Euro 1.
    První jízda, kterou nově vzniklá autobusová doprava podnikla, byl výjezd z Prahy do Řevnic, na který byli nasazeni tři řidiči. Jízda bohužel skončila neúspěšně, těsně před cílem autobus vypověděl službu a zůstal stát na řevnických vlakových závorách. To nás však neodradilo a naše autobusová doprava se vydala na další cestu, tentokrát do Ostravy. Tento zájezd byl úspěšný, s pouhým tříhodinovým zpožděním jsme dorazili do cíle.
    V červenci roku 1998 se Autobusová doprava Kukabus vydává na první velký zájezd na tři týdny do Norska, s vlekem na lodě. V Norsku jsme potkali zájezd CK Exem Tour s majitelem Láďou Lomským, který tam bědoval nad rozbitým autobusem. Již v srpnu téhož roku naše autobusová doprava zajišťuje pro tuto CK částečně dopravu a dnes jsme jejich výhradním dopravcem.


Autobusové zastávky - celokovové

    V květnu téhož roku byl slavnostně ukončen provoz autobusu ŠD11. Tento vůz nahradila moderní Karosa LC 735 TURBO, kterou jsme upravili a nastříkali do firemních barev, aby měla rozvíjející se autobusová doprava pěknou reklamu.
    V lednu roku 1999 jsme modernizovali jeden z vozů kvůli normám Euro 0 a autobusová doprava tak zajišťuje bezproblémově mezinárodní dopravu po celé Evropě.
    Autobusové zastávky a přístřešky z dílny KOVTEC jsou díky svému hranatému designu vhodné pro města a obce, které chtějí kráčet s moderní dobou. V nabídce najdete množství odlišných zpracování. V rámci každého si potom můžete zvolit počet modulů – tedy jak bude zastávka dlouhá – i šířku bočnic. Takže si jednoduše vyberete to, co bude maximálně vyhovovat vašim požadavkům. Boční a zadní výplně jsou vyrobeny z bezpečnostního skla. Rám střechy je většinou složen ze dvou okapů. Výroba autobusové zastávky počítá s aplikací protikorozní ochrany i do dutin ocelové konstrukce. Ta je žárově zinkována a následně lakována podle vašeho přání v barvách vzorkovnice RAL. Součástí je lavička s praktickým opěradlem.


Autobusové zastávky - kombinace sklo - dřevo

    V létě v roce 1997 Autobusová doprava Kukabus zahajuje mezinárodní jízdy s vozem ŠD11 vybaveným elektronickým tachografem, jehož cena převýšila pořizovací cenu vozidla. První cesta směřuje na Slovensko a dopadla úspěšně!

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00